کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

۲۳ مطلب در دی ۱۳۹۷ ثبت شده است

برند قدرتمندین دارایی نامشهود هر کسب و کار است. بنابراین در حوزه مالی درک ارزش یک برند برای کسب و کار قسمت ضروری مدیریت، محافظت و اندازه گیری آن برند است. شناسایی دقیق این امر که برند چگونه به افزایش درآمد کمک می‌کند به این معنی است که می‌توان از تقویت و بهبود ارزش ویژه برند برای رقابتی نگه‌داشتن کسب و کار استفاده کرد.

  • وحید وحیدی

کسب و کارها با هم متفاوت هستند، و استراتژیهای بازاریابی اینترنتی که برای یک شرکت به نتیجه رسیده‌اند، ممکن است برای شرکتی دیگر مناسب نباشند، و برعکس. به همین دلیل است که یافتن یک آژانس بازاریابی اینترنتی با تجربه برای شرکت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. ما در این‌جا ۵۱ تاکتیک بازاریابی اینترنتی گردآورده‌ایم تا شما بتوانید از میان آن‌ها مناسب‌ترین تکنیک و تاکتیک بازاریابی اینترنتی را برای شرکت‌تان برگزینید.

  • وحید وحیدی



بازاریابی در شبکه های اجتماعی به نیاز حیاتی کسب و کارهای امروز تبدیل شده است. تاثیر شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی و سئو این روزها غیرقابل‌انکار است. استفاده از ظرفیت این شبکه‌ها برای بازاریابی و برندینگ بین شرکت‌های مختلف در سراسر دنیا امری رایج است و هر کدام به شیوه‌ی خود سعی در جذب مخاطبان این شبکه‌های اجتماعی و فروش بیشتر و بهتر محصولات خود دارند. اما فراموش نکنید که هر چیزی قوانین و قواعد خاص خودش را دارد. برای موفقیت در امر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی شما در ابتدا باید قوانینی را یاد بگیرید که زمینه‌ساز بازاریابی در این شبکه‌ها است.

  • وحید وحیدی

اگر به‌عنوان یک کارآفرین به دنبال چند فیلم برتر سینمایی می‌گردید که بتوانید از آن‌ها درس بگیرید مسیر درستی را انتخاب کرده‌اید. ما در این نوشتار ۲۰ فیلم برتر تاریخ سینما که هر کارآفرین باید ببیند به شما معرفی می‌کنیم و به شما می‌گوییم که از هرکدام باید چه درسی آموخت.

۲۰ فیلم برتر تاریخ سینما که هر کارآفرین باید ببیند (قسمت سوم)

  • وحید وحیدی

کسب و کارها باید از چه روش بازاریابی آنلاین استفاده کنند تا به فروش و سهم بازار بالایی دست یابند. در این نوشتار ۱۰ روش بازاریابی آنلاین کسب و کار بحث می شود.

اینرنت انواع فرصت‌ها را برای کسب و کارهای کوچک فراهم کرده‌است تا محصولات‌شان را بازاریابی کنند. اینترنت حقیقتا به همه فرصتی برابر داده‌است. روزهایی که مجبور بودید جیبی بزرگ داشته‌باشید تا برای بازاریابی خرج کنید گذشته است. امروزه انواع روش‌های ارزان و مقرون به صرفه برای تبلیغ محصول و برندتان به‌صورت برخط  و تحت عنوان بازاریابی آنلاین وجود دارد.

  • وحید وحیدی

برای قیمت گذاری محصول اصول مختلفی بیان شده است و در اینجا ما از تکنیک های روانشناسی برای قیمت گذاری محصول سخن می‌گوییم.  قیمت گذاری استراتژیک بحثی جدید در آمیخته بازاریابی است ، تا مدتی پیش در بسیاری از شرکت ها بخش حسابداری را مسئول تعیین قیمت می‌دانستند و این بخش قیمت را  بر پایه هزینه های داخلی و سطح مطلوبی از سود قرار می‌داد ، ولی امروزه با آشکار شدن نقش فوق العاده قیمت در تعیین موفقیت فعالیت بازاریابی ،قیمت را بعد از محصول (product) دومین عاملی دانسته اند که بازاریابان باید روی آن نظارت کنند.

  • وحید وحیدی

در این نوشتار درباره ۷ ایده کسب و کار کوچک برای فرزندان تان بحث می شود. فکر می‌کنید آیا جوانه‌های یک کارآفرین در دستان‌تان شکوفا می‌شود؟ روح خلاق را در فرزندان تان با آموزش راه‌اندازی کسب و کار های کوچک به آنان تشویق کنید. آنان درس‌هایی از ارزشمندی پول، مسئولیت‌پذیری، و ارزش کار سخت را یاد خواهند گرفت. این درس‌ها حتی ممکن است پایه‌ی محکمی برای آینده‌ی مالی موفقیت‌آمیزشان در بزرگسالی باشد. در ادامه ۷ ایده کسب و کار کوچک برای فرزندان تان آمده است.

  • وحید وحیدی

می‌خواهید بدانید شروع یک کسب و کار پرسود پس از استعفا از شغل فعلی‌تان چگونه است؟ اگر از کارتان خسته شده‌اید، به نظر می‌رسد تنها چند گام تا کارآفرین شدن فاصله دارید. نخستین کاری که باید پیش از استعفا دادن انجام دهید این است که پول پس‌انداز کنید و بعد این ۱۲ گام مهم را بخوانید تا بتوانید از یک کارمند به یک کارآفرین تبدیل شوید. البته شروع یک کسب و کار پرسود آن قدرها هم که فکر می‌کنید کار ساده‌ای نیست. زمانی‌که تصمیم‌تان را برای راه اندازی یک کسب و کار بگیرید، فرصت‌های زیادی پیش روی‌تان قرار خواهند گرفت.

  • وحید وحیدی



اشتباهات کسب و کار اینترنتی می توانند به موفقیت کسب و کار اینترنتی شما آسیب جدی برسانند. افراد شاغل در حوزه کسب و کار اینترنتی باید از قبل نسبت به اهمیت و تاثیر شبکه‌های اجتماعی آگاه باشند. بنابراین عوامل خارج از تجارت الکترونیک زیادی وجود دارد که باعث اشتباه و شکست می‌شود.

  • وحید وحیدی



به عنوان ساده ترین تعریفی که بخواهیم از برند سازی مطرح کنیم، می توان گفت : برند سازی عبارت است از تغییر ذهنیت مردم نسبت به خود، که در نتیجه شما صاحب مشتریان وفادار شوید.
و برای اینکه مطلب برای شما راحت تر جا بیوفتد می توان به همان لیوان ها، بروشور، رنگ سازمانی و لوگو اشاره کرد که بعضی از ابزار های برند سازی هستند. تاکید می کنم اینها برخی از ابزار های برند سازی هستند نه کل برندینگ.
یکی از بحث های داغی که در مورد کسب و کار اینترنتی هم صدق می کند همین برند سازی است، چون شما با تبدیل بازدید کننده به مشتری وفادار قطعا موفقیت خودتان را در این زمینه تضمین کرده اید.
اما بیایید یه مقدار منطقی تر به این قضیه نگاه کنیم اگر پول باشد هر کسی می تواند یک برند سازی درجه یک برای کسب و کار خودش انجام دهد، اما هنر واقعی این است که با بهره گیری از منابع و ظرفیت های موجود مجموعه اقداماتی را انجام دهیم که به واسطه ی آنها در برندینگ موفق شویم.

  • وحید وحیدی