کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

۴ مطلب در بهمن ۱۳۹۷ ثبت شده است

داشتن راهنمای کامل روش کار با لینکدین می‌تواند به شما و کسب و کارتان کمک زیادی بکند. لینکدین بزرگترین و همه‌گیرترین شبکه‌ی اجتماعی در عرصه‌ی حرفه‌ای است. این شبکه کاملا با فیسبوک متفاوت است، از لینکدین برای حفظ شخصیت حرفه‌ای و برند استفاده می‌شود. استفاده‌های دیگر لینکدین عبارتند از: کاریابی، ایجاد شبکه‌ی حرفه‌ای، استخدام کارمندان جدید، فروش و حتی کسب اخبار کسب و کار.

  • وحید وحیدی

بازاریابی محتوایی: ۸ راه خلاقانه بهبود بازاریابی محتوایی با تصاویر


بازاریابی محتوایی امروزه به یک ضرورت در کسب و کار اینترنتی تبدیل شده است. در دنیای وب هیچ چیز خسته‌کننده‌تر از یک صفحه‌ی بزرگ از نوشته‌ها نیست. ما به سمت محتوایی جذب می‌شویم که چشم‌نواز باشد، و تصاویر موجود در متن‌ها بیش‌تر توجه ذهن‌مان را جلب می‌کند،‌

پس هیچ جای تعجبی ندارد که ۷۰% بازاریابان، امسال برای افزایش استفاده از تصاویر در بازاریابی محتوایی‌شان برنامه‌ریزی کرده‌اند. گاهی‌اوقات، تصاویر راهی موثر‌تر و خلاقانه‌تر برای ارائه‌ی اطلاعات، داده‌ها و مفاهیم مشکل هستند. یک تصویر به هزار واژه‌ می‌ارزد.

افزودن تصاویر نه تنها راه هوشمندانه‌ای برای افزایش کیفیت محتوای‌تان است، بلکه به اثربخش‌تر شدن آن کمک می‌کند. حالا آماده‌اید که کیفیت محتوای‌تان را با تصاویر بالا ببرید؟ در ادامه چند راه عالی برای ترکیب تصاویر با بازاریابی محتوایی را می‌خوانید.

  • وحید وحیدی


بازاریابی محتوا در دنیای کسب و کار اینترنتی دیگر یک شعار رایج نیست و به بخش ضروری یک طرح بازاریابی تبدیل شده‌است، و این علت دارد: علاقه‌ی مصرف‌کنندگان را جلب می‌کند، آن‌ها را به مشارکت برمی‌انگیزد، چشم‌اندازها را به سوی محصول نهایی هدایت می‌کند و چیزهای دیگر.

بازاریابی محتوا

به کار گرفتن شیوه‌های بازاریابی محتوا مانند استخدام یک کارمند ابر باهوش جدید است که شبانه‌روز کار می‌کند تا توجه لازم و شایسته را به محصولات یا خدمات شما جلب کند.

همان‌طور که محتوای فوق‌العاده‌تان را به بازار عرضه می‌کنید، این بهترین شیوه‌ها را در نظر داشته‌باشید.
 بازاریابی محتوا ۱: “آن را ساده و سهل نگه‌دارید”

این یک گفته، یک اصل مشهور در صنعت بازاریابی است، گفته‌ای که هرگز اعتبارش را از دست نمی‌دهد. اگر جمله‌های‌تان را کوتاه نگه‌دارید، سخن‌تان ساده باشند و پیام را مستقیما برسانید، بیش‌تر در مشتری نفوذ خواهدکرد.

  • وحید وحیدی

فرق اساسی بین محتوانویسی (content writing) و کپی رایتینگ (copy writing) در هدف آنها از نوشتن نهفته است. کپی رایتینگ یا نوشتن متون تبلیغاتی بیشتر به‌عنوان ابزاری برای نوشتن در حوزه تبلیغات و بازاریابی مورداستفاده قرار می‌گیرد. هدف از محتوانویسی جلب نظر و سرگرم کردن مخاطبان آنلاین است تا آنها زمان بیشتری را در وب سایت‌ها صرف کنند و نتیجه این کار چیزی جز تعامل بهتر مخاطب بانام تجاری نخواهد بود.

  • وحید وحیدی