کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

۱۶ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

در این مقاله می خواهم در مورد تبلیغات اینترنتی (internet advertising) و انواع تبلیغات در بازاریابی اینترنتی صحبت کنم .تبلیغات در صورت وجود هزینه های کافی می تواند نقش مهمی را برای محبوبیت و افزایش فروش برند در کسب و کار اینترنتی ایفا کند هر چند امروزه مدیران کسب و کار اینترنتی  ترجیح می دهند به جای سرمایه گذاری روی تبلیغات از روش بازاریابی موتورهای جستجو یا سئو استفاده کنند به هرحال تبلیغات اینترنتی یا تبلیغات آنلاین یکی از ابزارهای است که در صورت وجود سرمایه ی لازم می تواند فاصله کسب و کاراینترنتی با مشتریان را کاهش دهد و به توسعه برنامه های بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی آنلاین کمک کند انواع تبلیغات اینترنتی مختلفی وجود دارد که مدیران کسب و کار آنلاین می توانند از آنها در جهت توسعه کسب و کار آنلاین خود استفاده کنند در ادامه تبلیغات اینترنتی یا تبلیغاتی آنلاین (internet advertising) در بازاریابی اینترنتی را مورد بررسی قرار می دهیم و با انواع تبلیغات اینترنتی و نقش تبلیغات در کسب و کار اینترنتی آشنا می شویم.

  • وحید وحیدی




در این مقاله می خواهم در مورد اهمیت سئو و تاثیر سئو (seo) در سایت کسب و کار اینترنتی صحبت کنم .در دنیای امروز تاثیر سئو (seo) یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو  برای وب سایت کسب و کار اینترنتی، بیشتر از سایر روش های بازاریابی اینترنتی همچون تبلیغات است. سئو سبب جهش چشمگیری در کسب و کار اینترنتی می شود! اگر می خواهید بازدید منحصر بفردی از موتورهای جستجو دریافت کنید و ترافیک سایت و میزان فروش خود را افزایش دهید از تاثیر سئو (seo) در سایت کسب و کار اینترنتی غافل نشوید.
اهمیت سئو برای سایت کسب و کار اینترنتی

  • وحید وحیدی


ایمیل مارکتینگ همیشه یکی از ابزارهای مهم و اساسی در کسب و کارهای اینترنتی بوده است. دغدغه خیلی از دوستان این بوده است که از چه سرویسی برای ارسال ایمیل های تبلیغاتی به کاربرانشان استفاده کنند. خیلی از دوستان هم با بنده تماس می گیرند و سراغ بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ رو از من می گیرند. در این مقاله قصد دارم بهترین سایت هایی که در زمینه ایمیل مارکتینگ فعالیت می کنند را بهتون معرفی کنم.

  • وحید وحیدی

امروزه کسب و کار های زیادی در بستر فضای مجازی به وجود آمده است. هر کسب و کار آنلاینی در صورت وجود یک وب سایت می تواند موفقیت های بیشتری را کسب کند، به دلیل اینکه امکاناتی در سایت وجود دارد که باعث می شود شما به صورت پویاتر به فعالیت خود ادامه دهید. البته افراد زیادی در شبکه های اجتماعی بدون هزینه اضافی در حال فعالیت هستند و درآمد خوبی دارند. اما ما در این مقاله اهمیت داشتن وب سایت در کسب و کار اینترنتی را بیان خواهیم کرد.
در این مقاله خواهیم گفت، تکیه بر شبکه های اجتماعی که به صورت رایگان کار می کنند کافی نیست و باید حتما برای ادامه کار وب سایت داشت. و در مورد اینکه برای داشتن سایت نباید حتما هزینه های هنگفت کرد و می توان با هر سرمایه ای برای خود سایت طراحی کنید، مطالبی را بیان می کنیم.
پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که بدون سایت و در شبکه های اجتماعی به کسب و کار مشغولید و از اهمیت داشتن سایت در کسب و کار اینترنتی اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را مطالعه کنید.
  • وحید وحیدی

خیلی از افراد با این باور که با ساخت یک اکانت مشترک در شبکه های اجتماعی و اشتراک گذاری مطالب منتشر شده سایت خود در آن ها می توانند توسط شبکه های اجتماعی بازاریابی کنند. انتظار این افراد این است که با این روش مخاطبان تمام پست های آن ها را ببینند و لایک کنند و محصولاتشان را بخرند! آیا واقعا این گونه است؟

اگر می خواهید در شبکه های اجتماعی موفق باشید باید حضور پر رنگی در آن ها داشته باشید و به نیاز مردم توجه کنید. ببینید مردم چی دوست دارند تا در آن راستا فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی انجام دهید.

شما با زیر نظر گرفتن واکنش های مخاطبین خود نسبت به فعالیت های خود می توانید درک بهتری از نیاز آن ها داشته باشید و به راحتی به نیازشان پاسخ دهید.

  • وحید وحیدی

تولید محتوا کاری است که بسیاری از وب سایت ها به صورت جدی انجام می دهند. از وب سایت های خبری گرفته تا حتی فروشگاه های اینترنتی. محتوا با خودش ترافیک می آورد و ترافیک هم باعث پول سازی می شود. بسیاری از وب سایت های قدیمی که به صورت حرفه ای محتوا تولید می کنند برای این کار چندین نویسنده استخدام کرده اند. اما آیا به تنهایی میشه به قدری محتوا در روز تولید کرد که منجر به درآمد زایی شود؟ در این مقاله قصد دارم درباره کسب درآمد از طریق تولید محتوا صحبت کنم. پس اگر می خواهید با ۳ روش برای کسب درآمد از طریق تولید محتوا آشنا شوید همراه همیار وب باشید.

 

  • وحید وحیدی

در این مقاله  موفقیت در بازاریابی محتوای سایت  را بدون داشتن هزینه تولید محتوا و تیم تولید محتوای سایت مورد بررسی قرار می گیرد.در مقاله قبلی بازاریابی محتوا , مزایای بازاریابی محتوا و تولید محتوا برای کسب و کار ها بخصوص کسب و کار اینترنتی را مورد بررسی قرار دادیم .بازاریابی محتوا در کنار سایر روش های بازاریابی اینترنتی به رشد و توسعه کسب و کار آنلاین کمک می کند,در ابتدا  هزینه تولید محتوا را بررسی می کنیم.



  • وحید وحیدی

 یکی از جدیدترین روش های بازاریابی اینترنتی سلفی مارکتینگ است. در واقع در سلفی مارکتینگ اگر کمی هوشمندانه رفتار کنید می توانید از این روش بازاریابی کاملا رایگان استفاده های زیادی را ببرید. در این مقاله می خواهم درباره این روش که جدیدا توسط برند های معروف دنیا مورد استفاده قرار گرفته است توضیحاتی را به شما بدهم.

 

در اوایل که عکس گرفتن سلفی مد نشده بود خیلی ها فکر می کردند این روش عکس گرفتن خیلی مسخره است. ولی با گذشت زمان سلفی گرفتن برای بسیاری از افراد چیز عادی شده بود و هرجایی که می رفتند عکس سلفی از خود می گرفتند و با اشتراک گذاشتن در اینستاگرام عکسشان را به دوستانشان نشان می دادند. با انتشار عکس های همین الان یهویی کم کم سلفی گرفتن به یک چالش تبدیل شد و افراد بسیار زیادی از این روش برای نشان دادن برتری خود نسبت به دیگران استفاده می کردند.

  • وحید وحیدی

یکی از سوال های اساسی در هر کسب و کار این است که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود باید از کجا شروع کنیم. در این مقاله قصد دارم گام هایی که بایددر کسب و کار اینترنتی طی کنید را بیان می کنیم. پس اگر می خواهید با ۷ گام ضروری برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا شوید همراه ما باشید.

 

  • وحید وحیدی

یادگیری سئو چیزی است که هر کسی می تواند انجام دهد و درآن استاد شود .اگر بدانید از کجا یادگیری سئو را شروع کنید می توانید در مدت زمان معین آن را یاد بگیرید و در کسب و کار اینترنتی خود از مزیت های آن بهره ببرید همانطور که می دانید سئو یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی در دیجیتال مارکتینگ است و بدون علم سئو باید هزینه های زیادی را متحمل شوید.با توجه به منابع و ابزارهای موجود ، شما به سرعت می توانید یادگیری سئو را بر اساس اصول اولیه بهینه سازی موتور جستجو شروع کنید شما قبل از هر چیز به یک راهنمای سئو نیاز دارید  تا بر اساس راهنما مسیر یادگیری سئو را شروع کنید سپس می توانید با استفاده از آنچه یادگرفته اید در مدت زمان بسیار کمی به یک متخصص سئو تبدیل شوید.


  • وحید وحیدی