کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

یک کسب‌وکار اینترنتی را شروع کنیم؟وقتی یک کسب و کار اینترنتی کوچک را شروع می‌کنید، با پیروی از مراحل اثبات‌شده‌ای که وجود دارد می‌توانید موفقیت خود را تضمین کنید. در این مقاله مراحل مذکور را برای شما آورده‌ایم:

۱- پیدا کردن یک نیاز و برطرف کردن آن:
بسیاری از افراد موقع شروع کسب‌وکار اول به دنبال محصول می‌گردند و بعد بازار، که این کاملاً اشتباه است. برای اینکه شانس موفقیت تان افزایش پیدا کند، اول به سراغ بازار بروید.
باید گروهی از افراد را پیدا کنید که به دنبال راه‌حل یک مشکل هستند اما نتیجه‌ای برای آن نمی‌یابند. این قبیل تحقیقات بر روی بازار را اینترنت بسیار ساده کرده: از انجمن‌های آنلاین بازدید کنید و ببینید افراد چه سؤالاتی می‌پرسند و به دنبال حل چه مشکلاتی هستند. روی کلمات کلیدی تحقیقات انجام دهید تا کلمات کلیدی که افراد زیادی آن‌ها را جستجو می‌کنند اما سایت‌های زیادی برای آن‌ها یافت نمی‌شود را بیابید. به‌این‌ترتیب رقبای بالقوه خود را مشاهده نمایید و دقت کنید که برای پاسخ به تقاضا چه کارهایی انجام می‌دهند. حال می‌توانید با چیزهایی که آموختید، محصولی تولید کنید که بازار آن از قبل وجود داشته و بهتر از رقبا هم عمل کنید.

  • وحید وحیدی

کسب و کار اینترنتی در ایرانمدت هاست تیم وان کلیک در حال آسیب شناسی کسب و کار اینترنتی در ایران است.
از بانوانی که می خواهند کسب و کار اینترنتی در منزل داشته باشند تا مردانی که به امید درآمد های بالا اقدام به راه اندازی این کسب و کار اینترنتی کرده اند.
در این مقاله می خواهیم به دلایل شکست وب سایت های ایرانی بپردازیم و تا حد ممکن روش های اصلاحی را معرفی کنیم.

  • وحید وحیدی


ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی با ایمیل چیست ؟ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی با ایمیل بخشی از دنیای بازاریابی اینترنتی است . ایمیل مارکتینگ به معنی ارسال ایمیل های انبوه و فراوان برای رسیدن به هدفی خاص به افرادی که خودشان ابراز تمایل کرده اند . به عبارت دیگر ایمیل مارکتینگ بازاریابی مستقیم خدمات و محصولات از طریق ارسال پیام های تجاری گروهی به افراد به وسیله ایمیل است .

در واقع ایمیل مکانی برای فروش محصولات ، مکانی برای اطلاع رسانی ، تبلیغی برای یک محصول یا خدمات نیست بلکه تبلیغی برای یک صفحه از سایت تان است . بنابراین هدف ایمیل مارکتینگ هدایت افراد به سایت تان جهت معرفی خدمات ، محصولات ، شناساندن مارک و آرم تجاری و یا جلب بازدید کننده برای سایت یا وبلاگ تان است . اهداف ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی با ایمیل شامل :

  • وحید وحیدی