کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

آموزش کسب و کار اینترنتی و بازاریابی اینترنتی

یادگیری سئو با 15 تکنیک حرفه ای و کاربردی

پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۰۹ ق.ظ

یادگیری سئو چیزی است که هر کسی می تواند انجام دهد و درآن استاد شود .اگر بدانید از کجا یادگیری سئو را شروع کنید می توانید در مدت زمان معین آن را یاد بگیرید و در کسب و کار اینترنتی خود از مزیت های آن بهره ببرید همانطور که می دانید سئو یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی اینترنتی در دیجیتال مارکتینگ است و بدون علم سئو باید هزینه های زیادی را متحمل شوید.با توجه به منابع و ابزارهای موجود ، شما به سرعت می توانید یادگیری سئو را بر اساس اصول اولیه بهینه سازی موتور جستجو شروع کنید شما قبل از هر چیز به یک راهنمای سئو نیاز دارید  تا بر اساس راهنما مسیر یادگیری سئو را شروع کنید سپس می توانید با استفاده از آنچه یادگرفته اید در مدت زمان بسیار کمی به یک متخصص سئو تبدیل شوید.



در گذشته ابزار و منابع زیادی در اختیار سئو کاران نبود و واقعا سئو کارهای قدیمی سختی های بسیاری را تحمل کرده اند تا به اصول اساسی سئو دست یابند اما امروز هر کسی که بخواهد می تواند یادگیری سئو را شروع کند منابع و ابزارهای بسیاری برای شروع یادگیری سئو وجود دارد از راهنمای محلی سئو گرفته تا منابع مرجع و بین الملی . اگر چیزی از سئو نمی دانید و اصلا نقطه شروعتان مشخص نیست توصیه می کنم  ابتدا یک راهنمای سئو مناسب را انتخاب کنید و بر اساس آن شروع به یادگیری سئو کنید تا در کمترین زمان بیشترین و بهترین نتیجه را بگیرید.

پیدا کردن یک راهنمای سئو مناسب برای یادگیری سئو اغلب برای تازه کارها کار سختی است همچون جدا کردن گاه از گندم اگر مایل به یادگیری سئو بصورت اصولی هستید من یک راهنمای سئو خوب را تهیه کردم که می تواند به شما کمک کند تا یادگیری سئو را بصورت اصولی شروع کنی و در آن به یک متخصص خوب تبدیل شوی.

یادگیری سئو با 15 تکنیک حرفه ای و کاربردی

در این 15 تکنیک شما یادمی گیرید برای متخصص شدن در لم سئو باید چه چیزهایی بدانید هر کدام از مراحل بسته به دید گاه شما می تواند تغیییر کند اما بهترین تکنیک هایی هستند که برای یادگیری سئو بصورت اصولی باید به انها مسلط شوید.

دانستن نحوه عملکرد موتور جستجو

برای یادگیری سئو دانستن عملکرد موتورهای جستجو بسیار مهم است چراکه شما باید سایتتان را برای آنها بهینه سازی کنید . وقتی جستجویی در یک موتور جستجوگر انجام و نتایج جستجو ارایه می شود، کاربران در واقع نتیجه کار بخش های متفاوت موتور جستجوگر را می بینند. موتورهای جستجو در حقیقت اطلاعات مربوط به جستجوی کاربران را در پایگاه داده ی خود ذخیره کرده اند و اینگونه نیست که در حین انجام جستجو موتور جستجو در کل اینترنت به دنبال نمایش محتوایی با عبارت جستجو شده باشد. شاید این سوال برایتان پیش آید که چگونه ممکن است گوگل در کمتر از یک ثانیه تمام سایت های وب را بگردد و میلیون ها صفحه را در نتایج جستجوی خود ارائه کند؟

حقیقت این است که گوگل و هیچ موتور جستجوگر دیگری توانایی انجام این کار را ندارند. همه آنها در زمان پاسخ گویی به جستجوهای کاربران، تنها در پایگاه داده ای که در اختیار دارند به جستجو می پردازند و نه در وب! یعنی زمانی که شما عبارت کسب و کار اینترنتی را جستجو می کنید موتور جستجوگر در وب به دنبال صفحاتی با عنوان کسب و کار اینترنتی نمی گردد بلکه به پایگاه داده ی خود رجوع می کند و بر اساس عنوان جستجو صفحاتی را برای نمایش به کاربر به عنوان نتیجه انتخاب می کند .

اینکه کدام وب سایت و کدام صفحه از سایت را به کاربران به عنوان نتیجه نمایش دهد در حقیقت بستگی به سئو و بهینه سازی وب سایت دارد به همین دلیل شناخت دقیق نحوه عملکرد موتورهای جستجو در سئو سایت به مدیران سایت ها و سئو کاران کمک بزرگی می کند , موتور جستجوگر به کمک بخش های متفاوت خود، اطلاعات مورد نیاز را قبلا جمع آوری، تجزیه و تحلیل می کند، آنرا در پایگاه داده اش ذخیره می نماید و به هنگام جستجوی کاربر تنها در همین پایگاه داده می گردد. برای این که بیشتر با عملکرد موتورهای جستجو آشنا شوید توصیه می کنم مقاله ی کامل آن از لینک زیر مطالعه کنید قسمتی که مطالعه کردید فقط بخشی از مقاله ی نوشته شده در مورد عملکرد موتور جستجو بود.



استفاده از منابع جامع

همانطور که پیش تر اشاره کردم امروز منابع و ابزارهای زیادی برای یادگیری سئو وجود دارد که شما می توانید از آنها برای یادگیری سئو استفاده کنید .اگر در مبحث سئو تازه کار هستید احتمالا با سایت Moz  غریبه اید اما توصیه می کنم از این به بعد آن را بشناسید . هر تازه کار سئو ، و یا هر کسی که می خواهد یادگیری سئو را شروع کند، توصیه می کنم حتما از منابع سایت moz استفاده کند تا با تمام اصول سئو در حد مطلوبی آشنا شود. این سایت به موازات گوگل اینترنت را رصد می کند و اطلاعاتی  وب سایت ها را بررسی و تحلیل می کند که به این سایت مراجعه کنید می توانید با ابزارهای رایگان ان اطلاعات زیادی را در مورد سایت ها به دست آورید و از این اطلاعات برای تجزیه و تحلیل رقبا استفاده کنید .

یادگیری سئو , راهنمای سئو

سایت ماز سرویس های خود را به دو صورت ارائه می دهد رایگان و پولی در سرویس رایگان دسترسی به تمامی امکانات سایت محدود است  و شما به چند ابزار برای مدت محدود دسترسی دارید (یک ماه) اما سرویس پولی اطلاعات بسیار مناسب و ابزارهای ارزشمندی در اختیار وب مستران قرار می دهد که می توانید با استفاده از این ابزارها از تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی گرفته تا بک لینک های سایت رقیب را آنالیز و بررسی کنید البته ابزارهای فقط محدود به این دو سرویس نیست و ابزارهای دیگری نیز وجود دارد که با مراجعه به سایت می توانید در مورد انها بیشتر بدانید.

مهم ترین بخش سایت ماز برای یادگیری سئو مقالاتی هستند که در بخش وبلاگ این سایت منتشر می شوند اکثر مقالاتی که در سایت ماز منتشر می شود توسط متخصصان سئو نوشته می وشد که مطابق با اخرین الگوریتم های گوگل و آپدیت آنها مقالات جدید به وبلاگ اضافه می شود که می تواند به عنوان جامع ترین مرجع سئو برای یادگیری سئو استفاده شود. این فقط یکی از منابعی بود که که برای یادگیری سئو معرفی شد اما منابع معتبر دیگری نیز وجود دارد. برای مثال HubSpot

این مقاله در حال بروز رسانی است ….

  • وحید وحیدی

بازدید

تکنیک

سئو

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی